FANDOM

Marcell

Doğum Adı

Neva Lena

Doğum Tarihi

7 Mayıs 1998

Yaş

17

Meslek

Rapper

Cinsiyet

Erkek

İlgili Hareketler

Jakob Bruce, Materia, Bigbridge Records

Etkin Yılları

2010-Günümüz

Neva Lena ya da bilinen ismi Marcell ikinci kişiliği Alex Deunder amatör rapçi, yazar ve yapımcı. İlk ciddi albümünü 18 Temmuz 2015'de Bad Side adında Bigbridge Records'da çıkardı. Bad Side'da ikinci kişiliği Alex Deunder'a hayat verdi. Bad Side'dan önce 14 Ocak 2015'de My Darling : The Hits adında toplama albümü çıkardı. 30 Ekim 2015'de Bigbridge Records'u kurdu ve arkadaşı Materia ile beraber yönetimdedir. Çoğunlukla rap'inde günlük hayatında olan şeyleri, karışık aşk hayatından, seksüellikten ve haksızlığa karşı çıkmaktan (-Invincible 3. verse) bahseder. Şu an Marcell'in en iyi 10 şarkısı sıralamasında 1. sırada Telling Only Lies bulunmaktadır.

Müzik KariyeriEdit

İlk ÇalışmalarıEdit

Marcell, küçüklüğünden beri müziğe merak sarmıştır. Birçok isimle birçok türden müzik yapmaya çalışmıştır. İlk Rape başlayışındaki adı Eninel'di. Arkadaşları Materia ve Bruce ile birlikte birçok projeye koşmuşlardır. Arkadaşı Materia ile birlikte bir dönem CoNeva adında hem grup hem de albüm yapacaklardı fakat yoğunluklarıyla bu proje iptal edildi. İlk olarak içinde 11 şarkı 6 skitlik My Darling : The Hits adında bir toplama albüm çıkardı. Bu albümden 14 Ocak 2015'te One Step Closer adında ilk teklisini çıkardı. 30 Ekim 2015'te sadece Bigbridge Records üyelerini haber eden bir dergi çıkardı. Bu haftalarda kendi rap hayatının bir kısmını anlatan The Rapaim adlı hikaye ve bu hikayeye özel soundtrack albümü çıkarıyor.

CoNevaEdit

Çocukluk arkadaşı Materia ile beraber Eminem ve Royce Da 5'9'ın grubu Bad Meets Evil'den esinlenerek kurulan bir gruptu. Fakat 2 arkadaş birbirlerine pek sık görememesi nedeniyle bu gruba ara vermek istemiştir. Grup uzun süre geri toparlanmayınca grup dağıldı ve CoNeva artık bitti.

Also on FANDOM

Random Wiki